در حال بارگذاری.
موردی یافت نشد.

لیست مراکز ترک اعتیاد تهران به همراه تلفن و آدرس

لیست مراکز ترک اعتیاد تهران به همراه تلفن و آدرس
چکیده
لیستی از مراکز ترک اعتیاد در تهران به همراه تلفن و آدرس این مراکز را در این مقاله برایتان تهیه کرده ایم که با بررسی آن ها می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز ترک اعتیاد به خود را پیدا کنید .اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین معضلات امروزه به شمار می آید.امکانات مراکز ترک اعتیاد بسیارخاص بود شامل روش های درمانی علمی بروز و جدید در دنیا است که شما میتوانید با اطمنیان کامل بیمار خود را جهت درمان به آنها بسپارید.
مشاوره اعتیاد و پیشگیری
دریافت مشاوره از متخصص اعتیاد و پیشگیری هزینه: 30,000 تومان شروع مشاوره
دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی
  • حفظ حریم خصوصی در تمامی مراحل مشاوره
  • پشتیبانی 7 روز هفته پرونده های مشاوره آنلاین
  • بانک اطلاعاتی دقیق و قوی به همراه تیم مجرب و متخصص مشاوران
  • حل مشکلات و سئوالات کاربران توسط فرآیند و تکنولوژی به روز دنیا
شروع مشاوره
تاریخ انتشار: 1401/10/13 14:06 نویسنده: مبینا محتشم فر

ویژگی های بهترین مراکز ترک اعتیاد 

بهترین مراکز ترک اعتیاد، کمپ هایی هستند که در درجه اول از کادر درمانی مجرب و حرفه ای تشکیل شده باشند و افرادی که در این مراکز مشغول به کار می شوند به کار خود علاقه داشته باشند و به معتاد به چشم بیمار نگاه کنند و نه مجرم. از جمله خصوصیات دیگر که آن مرکز را به بهترین مرکز ترک اعتیاد تبدیل می کند، داشتن پشتوانه مالی قوی و همچنین امکانات درمانی و رفاهی مطلوب است. منظور از پشتوانه مالی اسپانسرهای متعهد و مسئول که توانایی فراهم کردن امکانات لازم برای اداره مرکز را داشته باشند. هر چه امکانات مجموعه کمپ بیشتر باشد شرایط برای کمک به معتاد هم بهتر خواهد بود.

راه های انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد 

تعداد مراکز ترک اعتیاد در تهران بسیار زیاد است ، اما انتخاب از میان آنها کمی سخت است. از آنجا که دوره ترک اعتیاد در زندگی هر فرد معتادی بسیار اهمیت دارد و باید طبق اصول علمی و زیر نظر متخصص انجام شود، باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید.برای انتخاب کمپ ترک اعتیاد ،باید به یک سری معیار ها دقت داشته باشید.موارد گفته شده را برای خود اولویت قرار دهید.

  • رعایت بهداشت مهم‌ترین ویژگی کمپ ترک اعتیاد است.
  • گول هزینه پایین کمپ های ترک اعتیاد را نخورید !
  • معتادان به احترام و یک محیط سرشار از آرامش نیاز دارند، پس کمپ ترک اعتیاد خصوصی انتخاب کنید.
  • مرکز ترک اعتیاد مناسب باید بهترین متخصص های روانپزشکی را دارا باشد.

خدمات مرکز اعتیاد

در مراکز ترک اعتیاد  معتادان ، پس از پذیرش، با نظارت مددکاران دوره درمانی را می‌گذرانند. در مورد معتادان و کارتن‌خواب‌های بی کس ، مددکاران، خانواده معتاد را شناسایی می‌کنند و آن‌ها را در جریان وضع فرد بیمار قرار می‌دهند. مرحله اول چرخه ترک اعتیاد در مراکز ترک اعتیاد میباشد سم زدایی است . در این مرحله، بیمار مورد معاینه پزشک و مددیار قرار میگیرد و بهترین روش طبق تجربه برای او تجویز میگردد.  از خدمات دیگر مراکز ترک اعتیاد این است که بیماران بعد از گذراندن دوره ترک اعتیاد و مرحله سم‌زدایی، وقتی از اتاق قرنطینه خارج می‌شوند هم‌زمان با شرکت در دوره‌ها و جلسات ترک اعتیاد با نظارت مددکاران در کارگاه‌های مهارت‌آموزی مشغول به کار می‌شوند. اشتغال و کسب درآمد مهم‌ترین دغدغه افرادی است که اعتیاد را کنار گذاشته‌اند و می‌خواهند به زندگی عادی برگردند.  یکی دیگر از خدمات مراکز ترک اعتیاد مهارت‌آموزی به بیماران است . در پی پاک ماندن فرد ترک اعتیاد کرده، گاه مددکاران برای آگاهی دادن به خانواده‌های آن‌ها با خانواده‌ها تماس می‌گیرند تا اعتماد آن‌ها را به تحول جدید جلب کنند.

اهداف مرکز ترک اعتیاد 

مرکز ترک اعتیاد با هدف جلوگیری از خطرات بیشتر مواد مخدر در تهران ایجاد شده است . اعتیاد به مواد مخدر از جمله معضلاتی است که علاوه بر اینکه به شخص و خانواده‌ی او آسیب می زند برای جامعه هم خطر آفرین است.یکی دیگر از اهداف کمپ ترک اعتیاد این است که افراد را دوباره احیاء می کنند و به جامعه برمی گردانند. خیلی از افرادی که درگیر اعتیاد می شوند سرپرست خانوار و صاحب زندگی هستند. اگر پدر یک خانواده دچار اعتیاد شود علاوه بر اینکه خانواده اش از لحاظ اقتصادی دچار مشکل میشوند، آینده فرزندان او نیز به خطر می افتد و آسیب های جبران ناپذیری برای فرزندان به جای میگذارد. البته ترک اعتیاد ناشی از اراده خود فرد است و با کمک اطرافیان و کمپ های ترک اعتیاد اثر پذیری آن بیشتر می شود.

لیست مراکز ترک اعتیاد تهران 

تعتیاد علاوه بر جسم بیمار تاثیرات زیاد و مخربی بر ذهن و سلامت روان مصرف کننده دارد، همچنین مصرف مواد اعتیاد آور علاوه بر وابستگی جسمانی مصرف کننده باعث ایجاد وابستگی روانی در بیمار می شود به همین جهت یک برنامه درمانی کامل نیازمند انجام خدمات روان درمانی درکنار درمان جسمانی می باشد. ما در پایین لیستی از مراکز ترک اعتیاد تهران به همراه ادرس و تلفن را برایتان جمع آوری کرده ایم.

مرکز ترک اعتیاد آکسون 

مرکز ترک اعتیاد آکسون ،بهترین کلینک ترک اعتیاد در تهران است و تحت نظر مجرب ترین روانشناسان و روان پزشکان مطابق جدیدترین متدهای روز همچون علوم اعصاب شناختی، تحریک مغناطیسی مغز RTMS، رفتار درمانی شناختی CBT، الکتروشوک درمانی، نوروفیدبک و در نهایت در راستای کاهش میل و وسوسه مصرف کننده تجویز نالتروکسان انجام می شود.از دیگر خدمات این مرکز میتوانیم به انتقال بیماران  اعتیاد به مرکز اشاره کنیم که توسط امبولانس اختصاصی ،تیم انتقال حرفه ای و مجرب انجام می شود.

شماره مرکز ترک اعتیاد آکسون : 02122226222

آدرس مرکز ترک اعتیاد :تهران، خیابان نلسون ماندلا (جردن)، بلوار آرش غربی، کنار گذر سمت راست، پلاک ۱۴

مرکز ترک اعتیاد آکسون

مرکز ترک اعتیاد آوای رهایی 

به جرئت می توان گفت مرکز ترک اعتیاد آوای میعاد رهایی بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران است که از روش های نوین ترک مثل مدل درمانی ماتریکس استفاده می کند. همچنین امکانات vip و لاکچری آن در کنار بهره گیری از متخصصان مجرب و دلسوز باعث شده کمپ ترک اعتیاد آوای میعاد رهایی آمار بهبودی دائم بالایی از خود به جای گذاشته و به مکان مورد اعتماد بیماران و معتادان تبدیل شود. ترک قرص ب۲، ترک ماری جوانا و حشیش، ترک هروئین، ترک تریاک، ترک شیشه، ترک قرص m و ...از خدمات این مرکز می باشد.

شماره تلفن مرکز اعتیاد آوای رهایی :09126896964

آدرس مرکز ترک اعتیاد آوای رهایی :تهران ، ، خیابان سیروس، خیابان برزن، پلاک 9

مرکز ترک اعتیاد نوروکمپ 

مرکز ترک اعتیاد نوروکمپ  با سابقه ی یک دهه فعالیت در زمینه ترک انواع مواد مخدر و فراهم آوردن تیم حرفه ای درمان، کادر با تجربه و محیطی دلنشین خود را در لیست بهترین مراکز ترک اعتیاد خصوصی جای دهد. شعار این مرکز آن است که اعتیاد بیماری است و در این مرکز به دنبال درمان این بیماری هستند.

خدمات ترک اعتیاد نوروکمپ:

  • حضور کادر فنی باتجربه اعم از پزشک و روان درمانگر
  • امکانات تفریحی
  • کلاس آموزشی
  • اتاق های خصوصی و نیمه خصوصی

آدرس مرکز ترک اعتیاد نوروکمپ :تهران، پاسداران، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری جنوبی ، کوچه لاجوردی غربی ، پلاک 22

شماره تلفن مرکز ترک اعتیاد نوروکمپ:22890020 - 09123709242

مرکز ترک اعتیاد نوروکمپ

مرکز ترک اعتیاد فرمانیه 

مرکز ترک اعتیاد فرمانیه یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز ترک اعتیاد خصوصی در تهران می باشد. دوره درمان در این مرکز شامل مراقبت های پزشکی، مراقبت های روان شناسی و روان درمانی به همراه پیگیری مراجعه کنندگان بعد از ترخیص و برگزاری کلاس های گروهی شرایطی را فراهم کرده که احتمال بازگشت به دام اعتیاد را به صفر برساند.

خدمات مرکز فرمانیه :

  • خدمات روانشناسی و درمانی
  • منوهای غذایی با کیفیت
  • درمان با تعویض خون
  • ایجاد سرگرمی های فکری
  • کلاس های گروهی و آموزشی

آدرس مرکز ترک اعتیاد فرمانیه :پاسداران، میدان نوبنیاد، کوچه کوهستان پنجم، پلاک 1

تلفن مرکز ترک اعتیاد فرمانیه :09106886964

مرکز ترک اعتیاد فرمانیه

مرکز ترک اعتیاد دی 

کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی دی، بعنوان اولین و تنها مرکز خصوصی تخصصی روانپزشکی با مجوز "بخش بستری درمان و ترک اعتیاد" فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نمود. مرکز ترک اعتیاد دی با سالها تجربه موفق در زمینه ترک اعتیاد، خدمات بستری اعتیاد، خدمات روانپزشکی، خدمات روانشناسی و مشاوره بعنوان مجهزترین و تخصصی ترین کلینیک ترک اعتیاد کشور خدمات خود را به هموطنان گرامی ارائه می کند.

شماره تلفن مرکز ترک اعتیاد دی :75354 021

ادرس مرکز ترک اعتیاد دی :خیابان میرداماد ، نفت شمالی، نبش کوچه سوم ، پلاک 38

مرکز ترک اعتیاد دی

مرکز ترک اعتیاد تهران پاک 

مرکز ترک اعتیاد تهران پاک از جمله مراکزی می باشد که طی سال ها فعالیت و درمان انواع مواد مخدر تجربیات فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. این مرکز بیماران خود را با این باور درمان می‌کند که اولین قدم برای کمک به بیماران پیدا کردن راه حل درمان است. تمام روش های درمانی این کلینیک با توجه به ویژگی های هر فرد و شرایط بدنی او تجویز می شود.همچنین این مرکز خدماتی چون بستری در منزل ،مشاوره ترک در منزل ،ارائه درمان های سریع ،درمان سرپایی را ارائه می دهد.

آدرس مرکز ترک اعتیاد تهران پاک :تهران ، ضلع شمال شرقی میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک 29 شماره 11

شماره مرکز ترک اعتیاد تهران پاک :09121762259 

مرکز ترک اعتیاد تهران پاک

مرکز ترک اعتیاد نیاوران 

این مرکز ترک اعتیاد عملکرد متفاوتی نسبت به سایر مراکز برای کاهش احتمال بازگشت مصرف کنندگان در نظر گرفته است. رویکرد این مرکز آن است که از گروه های همتا برای کمک به معتادان استفاده می کند. گروه های همتا در واقع مصرف کنندگانی هستند که دوران اعتیاد خود را پشت سر نهاده اند.

آدرس مرکز ترک اعتیاد نیاوران :تهران، نیاوران (خیابان باهنر)، جنب پمپ بنزین، کوچه مینا (کوچه تناولی)، پلاک ۲، ساختمان‌صورتی

شماره تلفن مرکز ترک اعتیاد نیاوران :  22802575 - 021 

مرکز ترک اعتیاد کوهیار 

این مرکز در یکی از بهترین مناطق تهران تاسیس شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی فراوان برای مصرف کنندگان توانسته رضایت بیشتر مراجعان و بیماران خود را جلب کند و به این ترتیب جزو 10 مرکز ترک اعتیاد خصوصی برتر تهران قرار گیرد. 

خدمات مرکز ترک اعتیاد کوهیار:

  • منوی باز غذایی
  • امکانات کامل پزشکی
  • امکانات دیجیتالی شخصی
  • کلاس های آموزشی فردی و گروهی

آدرس مرکز ترک اعتیادکوهیار :تهران پارس فلکه دوم ، بین دوم و سوم ، خیابان 182 رحیمی طارمی ، نبش مظفری پلاک 55

شماره تلفن مرکز ترک اعتیاد کوهیار:9195565897 -09331111021

مرکز ترک اعتیاد کوهیار

روش های ترک در مراکز اعتیاد 

در کمپ های ترک اعتیاد از روش های درمانی مختلفی برای درمان استفاده می شود که این روش درمانی با توجه به ماده اعتیاد آور و شدت اعتیاد فرد مصرف کننده متفاوت می باشد. از جمله روش های درمانی مورد استفاده در کمپ های ترک اعتیاد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • روش یابویی: این اصطلاح که در کمپ های ترک اعتیاد و بین معتادان و خانواده آن ها رواج دارد به همان روش ترک ناگهانی اطلاق می شود. در این روش ترک به صورت یک روزه و بدون کاهش تدریجی یا جایگزین کردن ماده ای دیگر انجام می شود.
  • ترک سنتی : در این روش دوز مصرف به صورت تدریجی کم می شود تا اینکه به صفر برسد. در این روش طی شدن دوره ترک و تخطی نکردن از دوز روزانه و افزایش ندادن در میان برنامه اهمیت بسیاری دارد.
  • ترک با کمک متادون : در این روش نیز مانند ترک ناگهانی (یابویی) مصرف مواد قطع می شود اما متادون جایگزین آن می شود. هدف از این روش کاهش آسیب به بیمار و اطرافیان است. از آنجایی که متادون دارای طول مدت نئشگی بالاتری نسبت به سایر مواد مخدر است؛ استفاده از متادون به جای مواد مخدر باعث می شود عوارض مصرف و خطرات ناشی از آن کنترل شود و در عین حال سختی خماری، علائم ترک نیز کاهش می دهد.
  • روش سم زدایی : این روش برای افرادی استفاده می شود که دوز مصرفی بسیار بالایی دارند. برای اینکه تحمل خماری برای فرد راحت باشد از داروهایی استفاده می کنند که معمولا به بیهوشی بیمار منجر می شود
هزینه مرکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی چقدر است ؟

کمپ های دولتی با هزینه کمتری به بیماران کمک می کنند . البته اگر بیمه‌ی مربوطه را داشته باشید بخشی از هزینه را بیمه پرداخت خواهد کرد.هزینه‌ی درمان به امکانات و میزان بیماری و طول درمان بستگی دارد. برخی کمپ ها امکانات بیشتری به بیماران ارائه می دهند. این کمپ ها  vip هستند. کمپ های ترک اعتیاد لاکچری با ارائه امکانات مختلف، کمک شایانی به بیمار می کند. اگر مشکل اقتصادی ندارید می توانید به کمپ ترک اعتیاد خصوصی مراجعه کنید. کمپ خصوصی ترک اعتیاد امکانات بیشتری دارد و وقت بیشتری برای هر بیمار اختصاص می دهد.

آیا مرکز ترک اعتیاد خوب است ؟

کمپ ترک اعتیاد از خطرات بیشتر اعتیاد در جامعه جلوگیری می کند. پزشک متخصص نسبت به شخص و میزان بیماری به بیمار برنامه می دهد.در یک مرکز ترک اعتیاد معتبر، علاوه بر پاکسازی جسمی، شخصیت فرد معتاد را نیز بازسازی می کنند تا دوباره درگیر اعتیاد نشود. آموزش‌های صورت گرفته توسط کمپ در این امر بسیار تاثیرگذار است. 

در این مقاله همه چیز در مورد ترک اعتیاد را توضیح داده و لیستی از مراکز ترک اعتیاد در تهران را برایتان تهیه کرده ایم . اگر برای ترک اعتیاد خود نیاز به مشورت با مشاور دارید میتوانید از سامانه روحیه و مشاورین ان کمک بگیرید.

 مبینا محتشم فر
نویسنده: مبینا محتشم فر
به این مقاله امتیاز دهید
5.0 ( نفر 2 )
ثبت امتیاز:
1 2 3 4 5
آخرین مقالات اعتیاد و پیشگیری مشاهده همه
نظرات کاربران قوانین نظردهی
نظرات روانشناسی و مشاوره مقالات روحیه اولین نفری باشید که نظرتان را برای این مقاله ابراز می کنید!
برای ثبت نظرات، می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید
ارسال و نمایش در سایت
نظر شما با موفقیت در سایت ثبت شد
مشکلی رخ داده است مجددا تلاش بفرمایید
ثبت نام برای مشاوره آنلاین روحیه

برای دست رسی کامل از طریق شماره موبایل خود ثبت نام بفرمایید

بستن پنجره ثبت نام
ثبت نام کمتر از 1 دقیقه طول می کشد.